DSpace Repository

Browsing C2/S2 (2009) by Issue Date

Browsing C2/S2 (2009) by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • İŞÇİ, Filiz; ESİN, Melek Nihal (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)
    Giriş: Son yıllarda iş sağlığı hemşireliğinde hemşirelik bakımının kalitesini geliştirmede standart hemşirelik sınıflama sistemleri kullanılması üzerinde durulmaktadır. Omaha sistemi; evde bakım, okul sağlığı, ve iş sağlığı ...
  • BULUT, Süreyya; ERTEM, Gül; SEVİL, Ümran (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)
    Giriş: Eleştirel düşünme, bir sorun ya da durum üzerine akıl yürüterek bir yargıya ulaşmak biçiminde özetlenebilir. Amaç: Bu çalışma Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik bölümü öğrencilerinin eleştirel düşünme düzeylerini incelemek ...
  • ÜNSAL, Elif; KIZILCI, Sevgi (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)
    Giriş: Diyabet glisemik kontrolün bozulduğu kronik bir hastalıktır. Kronik hastalığı olan bir bireyin gereksinimlerini kendi kendine karşılayabilmesi önemlidir. Sağlığın bozulması durumunda ortaya çıkan yeni gereksinimleri ...
  • ŞEN, Emine; METE, Samiye (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)
    Background: Vaginal douching involves introduction of liquid into the women’s vagina for perceived hygienic or therapeutic purposes. Objectives: To investigate the reasons of vaginal douche application and factors related ...
  • GÖKÇE İSBİR, Gözde; METE, Samiye (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)
    Hemşirelik modelleri hemşirelik bakım ve aktivitelerine bir çerçeve çizer. Modellerin uygulanabilirliğini test edilmesi için klinikte hemşireler tarafından kullanılması önemlidir. Birçok hemşirelik modeli soyut kavramları ...
  • Karataş, Hülya; Öztürk, Candan (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)
    Okul ortamında sık görülen zorbalık, güç dengesizliği olan öğrenciler arasında, tekrarlayıcı ve kasıtlı özellikte yapılan saldırgan davranışlardır. Zorbalığın önlenmesi ve okul çocuklarına sağlıklı bir öğrenme ortamı ...
  • SÖNMEZ, Veysel (Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi, 2009)

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account