dc.contributor.author |
Aksu, Şebnem
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-18T10:57:37Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-11-18T10:57:37Z |
NULL |
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/6805 |
NULL |
dc.description.abstract |
|
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
en_US |
dc.subject |
Aktif öğrenme = Active learning ; Kavram yanılgısı = Misconception ; Kimya dersi = Chemistry cource ; Kimya öğretimi = Chemistry learning ; Lise öğrencileri = Highschools students ; Liseler = High schools ; Mol kavramı = Mol concept ; Ortaöğretim okulları = Secondary education schools ; Öğrenme yöntemleri = Learning methods |
en_US |
dc.title |
Ortaöğretim kimya-ı programında "mol" konusundaki kavram yanılgılarının önlenmesinde aktif öğrenme yönteminin etkisi |
en_US |
dc.title.alternative |
The effect of active learning method on preventing misconceptions in the subject of ?mole? in chemistry-i programme in high school |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |