DSpace Repository

PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM OTURUMLARINDA İZLENEN SÜREÇLER VE EĞİTİM YÖNLENDİRİCİSİNİN ROLÜ

Show simple item record

dc.contributor.author ESEN, AHMET ADİL
dc.contributor.author MUSAL, BERNA
dc.contributor.author KILINÇ, OĞUZ
dc.contributor.author AKALIN, ELİF
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:26:10Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:26:10Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3920 NULL
dc.description.abstract Probleme dayalı öğrenim (PDÖ), öğrencilerin küçük gruplarda bir problemi çözmeye çalıştıkları bir eğitim yaklaşımıdır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject Probleme dayalı öğrenim en_US
dc.title PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM OTURUMLARINDA İZLENEN SÜREÇLER VE EĞİTİM YÖNLENDİRİCİSİNİN ROLÜ en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account