DSpace Repository
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM OTURUMLARINDA İZLENEN SÜREÇLER VE EĞİTİM YÖNLENDİRİCİSİNİN ROLÜ
Login
DSpace Home
→
Fakülteler
→
Tıp Fakültesi
→
Tıp Fakültesi Dergisi
→
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/Özel Sayı (2001)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM OTURUMLARINDA İZLENEN SÜREÇLER VE EĞİTİM YÖNLENDİRİCİSİNİN ROLÜ
ESEN, AHMET ADİL
;
MUSAL, BERNA
;
KILINÇ, OĞUZ
;
AKALIN, ELİF
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12397/3920
Date:
2001
Abstract:
Probleme dayalı öğrenim (PDÖ), öğrencilerin küçük gruplarda bir problemi çözmeye çalıştıkları bir eğitim yaklaşımıdır.
Show full item record
Files in this item
Name:
15-ozelsayi-5.pdf
Size:
755.0Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/Özel Sayı (2001)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register