DSpace Repository
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ' NDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM DEĞERLENDİRME FORMLARINA İLİŞKİN GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
Login
DSpace Home
→
Fakülteler
→
Tıp Fakültesi
→
Tıp Fakültesi Dergisi
→
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/S4 (2001)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ' NDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM DEĞERLENDİRME FORMLARINA İLİŞKİN GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
MUSAL, BERNA
;
OZAN, SEMA
;
TAŞKIRAN, H.CAHİT
;
Şemin, İlgi
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12397/3751
Date:
2001
Abstract:
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde eğitim yönlendiricilerinin öğrencilerin PDÖ oturumlarındaki etkinliklerini değerlendirmeleri amacıyla kullandıkları formun güvenilirlik düzeyinin yükseltilmesine ilişkin çalışmanın sunulması
Show full item record
Files in this item
Name:
15-4-14.pdf
Size:
568.5Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/S4 (2001)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register