dc.contributor.author |
NARDALI, Sinan
|
|
dc.contributor.author |
TANYERİ, MUSTAFA
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-06T16:46:59Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-06T16:46:59Z |
NULL |
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/2387 |
NULL |
dc.description.abstract |
Sayılarının artmasıyla birlikte üniversiteler arasında yasanan yoğun rekabet,üniversitelerdeki markalasma çabalarını daha önce hiç olmadığı kadar önemlihale getirmistir. Özel üniversitelerin artan kayıt ücretleriyle birlikte devletüniversitelerine girmekte yasanan zorluklar, üniversitelerin, öğrencilerin dahafazla ilgisini çekebilmek ve yoğun rekabet ortamında ayakta kalabilmek içinyeni stratejiler gelistirmesini gerektirmektedir. Bu çalısmada, ilgili konudaönceden yapılmıs çalısmalar ve elde edilen sonuçlar, literatür taramasıseklinde sunulmustur. Increasing number of universities and intense competition between theseinstitutions, branding initiatives are more important than ever. With theincreasing of tuition fees for private universities and the competition betweenstudents for state universities, these institutions are looking for ways toattract students and create new strategies for surviving. This paper is writtenin the form of a literature review from the previous studies on this issue. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Branding, Branding in High Education, Universities,Markalasma, Yükseköğretimde Markalasma,Üniversiteler |
en_US |
dc.title |
Yükseköğretimde Markalaşma |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |