DSpace Repository

Yükseköğretimde Markalaşma

Show simple item record

dc.contributor.author NARDALI, Sinan
dc.contributor.author TANYERİ, MUSTAFA
dc.date.accessioned 2015-10-06T16:46:59Z NULL
dc.date.available 2015-10-06T16:46:59Z NULL
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/2387 NULL
dc.description.abstract Sayılarının artmasıyla birlikte üniversiteler arasında yasanan yoğun rekabet,üniversitelerdeki markalasma çabalarını daha önce hiç olmadığı kadar önemlihale getirmistir. Özel üniversitelerin artan kayıt ücretleriyle birlikte devletüniversitelerine girmekte yasanan zorluklar, üniversitelerin, öğrencilerin dahafazla ilgisini çekebilmek ve yoğun rekabet ortamında ayakta kalabilmek içinyeni stratejiler gelistirmesini gerektirmektedir. Bu çalısmada, ilgili konudaönceden yapılmıs çalısmalar ve elde edilen sonuçlar, literatür taramasıseklinde sunulmustur. Increasing number of universities and intense competition between theseinstitutions, branding initiatives are more important than ever. With theincreasing of tuition fees for private universities and the competition betweenstudents for state universities, these institutions are looking for ways toattract students and create new strategies for surviving. This paper is writtenin the form of a literature review from the previous studies on this issue. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi en_US
dc.subject Branding, Branding in High Education, Universities,Markalasma, Yükseköğretimde Markalasma,Üniversiteler en_US
dc.title Yükseköğretimde Markalaşma en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account