DSpace Repository

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, C9/S2 (2008) by Title

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, C9/S2 (2008) by Title

Sort by: Order: Results:

  • KÖKSAL, Emin (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi , 2008)
    In this paper, throughout a standard Public Choice model for the demand of public goods, we intend to analyze the public expenditures in Turkey. In doing so, we employ a panel approach to test the median voter theorem at ...
  • Kızılgöl, Ömür; İşgüden, Burcu (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008)
    Girisimcilik konusu son yıllarda genel ve özellikle bölgesel kalkınmanın gelistirilmesinde önemli bir yer tutmakta, bazen de tek strateji olarak hem yönetimlerin hem de akademik çevrelerin ilgisini çekmektedir. Bu baglamda ...
  • Erkuş, Ahmet; GÜNLÜ, EBRU (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008)
    Bu çalısmada duygusal zekanın dönüsümcü liderlik üzerindeki etkileri incelenmistir. Arastırma bir yüksek ögretim kurumunda ögrenim gören toplam 724 ögrenci örneklemi kullanılarak gerçeklestirilmistir. Arastırma sonuçları ...
  • Hacıoğlu, Necdet ; Girgin, Göksel Kemal (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008)
    Yiyecek-içecek üreten isletmelerde gıda hijyeni ve güvenligi, diger bir deyisle yiyecek ve içeceklerin, belirlenmis saglık standartlarına göre hazırlanması, müsteri saglıgı ve memnuniyeti açısından oldukça önemlidir. Gıda ...
  • ARSLAN, TEVFİK (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008)
    Yatırım kararları, işletmeler açısından stratejik öneme sahip kararlardır.Deniz taşımacılığı sektöründe çalışan işletmelerin yatırım kararları arasında gemi alım-satım kararları ilk sıralarda yer almaktadır. Deniz ...
  • Kavas, Alican; Yeşilada, Figen (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008)
    Understanding consumer decision making styles is vital for companies in developing the appropriate marketing strategies to best satisfy their target groups. Many studies have been conducted on the issue using the Consumer ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account