DSpace Repository

Dinleme Eğitimine İlişkin Teknikler ve Değerlendirmeleri

Show simple item record

dc.contributor.author TÜRKEL, ALİ
dc.date.accessioned 2015-06-10T16:03:36Z NULL
dc.date.available 2015-06-10T16:03:36Z NULL
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/72 NULL
dc.description.abstract Anadili öğretimi öğrencilerin dört temel dil becerisi (dinleme, okuma, konuşma ve yazma) edinmelerini sağlar. <br>Anadili öğretiminin geliştirmesi gereken dört temel dil becerisinden biri olan dinleme öğrenmede önemli bir yere <br>sahiptir. İletişim konusunda yapılan çeşitli çalışmalar dinlemeye önemli yer ayırmakta ve iletişimde dinlemenin <br>önemini vurgulamaktadır. Buna karşılık yapılan diğer çalışmalar öğretmenlerin alan yazındaki yöntem ve <br>tekniklerin farkında olmadıklarını ve dinleme becerisinin geliştirilmesine yönelik etkinliklerin uygulanmasında <br>sorunlar olduğunu göstermektedir. Bu amaçla bu çalışma dinleme becerisinin iletişimdeki önemi üzerinde <br>durmakta ve öğretmenlere yardımcı olmak amacıyla dinleme becerilerini geliştirmek üzerine yapılan çalışmaları <br>değerlendirmekte ve onların geçerlilik ve güvenilirliği üzerinde durmaktadır. </p> Mother tongue teaching enables the students to acquire four fundamental language skills (listening, reading, <br>speaking and writing). Listening, one of the four fundamental language skills to be acquired by the mother <br>tongue teaching plays an important part in our learning. Various studies on communication stress the importance <br>of listening as a communication skill. However, studies also confirm that teachers are unaware of the methods <br>and techniques used in developing listening skills and there are problems in their applicability. In order to <br>emphasize the importance of listening and to help teachers, this article intends to focus on evaluating the studies <br>made on developing listening skills and concentrates on their validity and reliability. <br></p> en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject Dinleme Becerisi, Dinleme Öğretimi, Dinleme Öğretimi Teknikleri,Listening Skill, Teaching Listening, Teaching Listening Skills. <br></p> en_US
dc.title Dinleme Eğitimine İlişkin Teknikler ve Değerlendirmeleri en_US
dc.title.alternative TECHNIQUES FOR TEACHING LISTENING SKILLS: AN EVALUATION en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account