DSpace Repository

İlköğretim 4 sınıf Türkçe öğretiminde çoklu zeka kuramına dayalı işbirlikli öğrenme yönteminin erişi, tutumlar, öğrenme stratejileri ve çoklu zeka alanları üzerindeki etkileri

Show simple item record

dc.contributor.author Kırmızı, Fatma Susar
dc.date.accessioned 2015-11-18T11:03:21Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T11:03:21Z NULL
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/6922 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject en_US
dc.title İlköğretim 4 sınıf Türkçe öğretiminde çoklu zeka kuramına dayalı işbirlikli öğrenme yönteminin erişi, tutumlar, öğrenme stratejileri ve çoklu zeka alanları üzerindeki etkileri en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account