DSpace Repository

Tasarlanan yapılandırmacı bir eğitim programının lise öğrencilerinin "insanın genetik yapısı ve genom projesi" hakkındaki algıları, kavram yanılgıları ve biyoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author SEMENDEROĞLU, Funda
dc.date.accessioned 2015-11-18T10:55:28Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T10:55:28Z NULL
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/6769 NULL
dc.description.abstract Gerçek anlamayı içeren, uygulanabilen öğrenme, anlamlı öğrenme olarak adlandırılır (Taber, 2001). Anlamlı öğrenme, yeni öğrenilen bilgilerle var olan bilgilerin entegre edilerek, yeniden yapılandırılmasını gerektirir. Öte yandan 21. yüzyıl, moleküler biyoloji ve biyoteknoloji çağıdır. Bu yüzyılda, biyoteknolojideki son teknikler, moleküler biyolojiye uyarlanarak insan genomunu çözümlemeye yönelik, Viable learning which includes real learning is called meaningful learning (Taber, 2001). Meaningful learning necessitates reconstruction of information by integrating newly learned information with the existing information. On the other hand, 21st century is the age of molecular biology and biotechnology. The en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject insanın Genetik Yapısı, insan Genom Projesi, Kavramsal Anlama, Algı, Kavram Yanılgıları, Biyoloji Dersine Yönelik Tutum,Genetic Structure of Human, Human Genome Project, Conceptual understanding, Perception, Misconceptions, Attitude towards Biology Lesson. en_US
dc.title Tasarlanan yapılandırmacı bir eğitim programının lise öğrencilerinin "insanın genetik yapısı ve genom projesi" hakkındaki algıları, kavram yanılgıları ve biyoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account