DSpace Repository

Din Öğretiminde Radikal Yapılandırmacılığa Yöneltilen Eleştiriler: Eleştirel Realist Bir Yaklaşım

Show simple item record

dc.contributor.author CEYLAN, YUSUF
dc.date.accessioned 2015-10-09T12:18:58Z NULL
dc.date.available 2015-10-09T12:18:58Z NULL
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4450 NULL
dc.description.abstract Bu makalede, yapılandırmacılığa dayalı elin öğretimine yöneltilen eleştiriler ele alınmakta; yapılandırmacılığın temel varsayımlannın doğrudan elin öğretiminin uygulama süreçlerine yansımalanyla ilgili eleştiriler değerlendirilmektedir. Yapılandırmacılığın en çok eleştiri konusu yapıldığı öznellik ve görecelik gibi kabullerinin din öğretimi açısından sonuçlan irdelenmekte ve bu bağlamda elin öğretimi özelinde eleştirel tealist perspektiften yapılan eleştirilere yer verilmektedir In this article, we will examine some cntlcs against the constructlvıst religious education. Especially we will evaluate relevant reflections of constructivist hypotheses regarding how they can effect directly to the process of religious education. The most criticized subjects of constructivism such as subjectivity and relativity are being examined according to their results in religious education; some specific objections to them in religious education will be stated. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi en_US
dc.subject Yapılandırmacılık, Din Öğretimi, Eleştirel Realizm, Öznellik,Görecelik.Constructivism, Religious Education, Critica! Realism, Subjectivity, Relativity en_US
dc.title Din Öğretiminde Radikal Yapılandırmacılığa Yöneltilen Eleştiriler: Eleştirel Realist Bir Yaklaşım en_US
dc.title.alternative CRITICS OF RADlCAL CONSTRUCTIVISM IN RELIGIOUS EDUCATION: A CRITICAL REALIST APPROACH en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account