dc.contributor.author |
EV, HALİT
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T12:15:50Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T12:15:50Z |
NULL |
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4394 |
NULL |
dc.description.abstract |
Bu makalede, 2005 yılında Malatya'da yapılan “Ülkemizde Laik Egitim Sisteminde Sosyal Bilim Olarak Din Ögretimi Kurultayı”nın din ögretimi alanına ögretmen yetistirme bakımından nasıl bir etki yaptıgı degerlendirilmistir. In this article, “The general assembly of religious teaching as a social science in the laic education system in our country”, organized in Malatya, 2005; is evaluated with regard to its effects on teacher training for the field of religous teaching. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
din ögretimi, ögretmen yetistirme, din ögretimi alanına ögretme yetistirme religous teaching, teacher training, teacher training for the field of religous teaching. |
en_US |
dc.title |
DİN ÖĞRETİMİ ALANINA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME ÜZERİNE YANSIMALARI BAKIMINDAN “ÜLKEMİZDE LAİK EĞİTİM SİSTEMİNDE SOSYAL BİLİM OLARAK DİN ÖĞRETİMİ KURULTAYI”NA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ |
en_US |
dc.title.alternative |
A CRITICAL APPROACH UPON THE REFLECTIONS OF TEACHER TRAINING FOR THE FIELD RELIGIOUS TEACHING OF “THE GENERAL ASSEMBLY OF RELIGIOUS TEACHING AS A SOCIAL SCIENCE IN THE SECULAR EDUCATION SYSTEM IN OUR COUNTRY” |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |