DSpace Repository
AKTİF EĞİTİMDE ENTEGRE UYGULAMALAR, ÖĞRENCİ BAŞARI DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ VE YILLARA GÖRE SONUÇLARI
Login
DSpace Home
→
Fakülteler
→
Tıp Fakültesi
→
Tıp Fakültesi Dergisi
→
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/Özel Sayı (2001)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
AKTİF EĞİTİMDE ENTEGRE UYGULAMALAR, ÖĞRENCİ BAŞARI DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ VE YILLARA GÖRE SONUÇLARI
ERBİL, GÜVEN
;
TETİK, SÜLEYMAN
;
POLACK, BERNA
;
GÖNENÇ, SEVİL
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12397/3927
Date:
2001
Abstract:
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde 1997 yılından bu yana uygulanan probleme dayalı öğrenim programında integre uygulamalar önem taşımaktadır.
Show full item record
Files in this item
Name:
15-ozelsayi-12.pdf
Size:
427.4Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/Özel Sayı (2001)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register