DSpace Repository
DEĞİŞEN TIP EĞİTİMİ VE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Login
DSpace Home
→
Fakülteler
→
Tıp Fakültesi
→
Tıp Fakültesi Dergisi
→
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/Özel Sayı (2001)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
DEĞİŞEN TIP EĞİTİMİ VE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN TEMEL FELSEFESİ
DİCLE, OĞUZ
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12397/3919
Date:
2001
Abstract:
Tıp alanındaki eğitimciler arasında giderek artan oranda, klasik eğitik yöntemlerinin ne doğru kaliteyi ne de yaşam boyu öğrenmeyi arttırmadığı görüşü ortaya çıkmaktadır.
Show full item record
Files in this item
Name:
15-ozelsayi-4.pdf
Size:
557.2Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/Özel Sayı (2001)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register