DSpace Repository
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE ÖĞRENCİ PERSPEKTİFİ : NE KADAR DEĞİŞTİK ?
Login
DSpace Home
→
Fakülteler
→
Tıp Fakültesi
→
Tıp Fakültesi Dergisi
→
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/S4 (2001)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE ÖĞRENCİ PERSPEKTİFİ : NE KADAR DEĞİŞTİK ?
Şemin, İlgi
;
GÜLDAL, DİLEK
;
SEMİN, S.SEMİH
;
GIDENER, SEDEF
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12397/3750
Date:
2001
Abstract:
Öğrencilerin değerlendirmeleri genel olarak olumlu olup, tüm yanıtların ortalaması beş puan üzerinden 4.01 puan olarak bulunmuştur.
Show full item record
Files in this item
Name:
15-4-13.pdf
Size:
445.8Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, C15/S4 (2001)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register