DSpace Repository

Değerleme Teorisinde Rekabetçi Avantaj Dönemi Modeli: İMKB'den Örnekler

Show simple item record

dc.contributor.author YÜCELEN, Ali
dc.contributor.author ÖZTUNALI, Aydın
dc.contributor.author DOĞANAY, Murat
dc.date.accessioned 2015-09-30T15:07:06Z NULL
dc.date.available 2015-09-30T15:07:06Z NULL
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/1732 NULL
dc.description.abstract Rekabetçi Avantaj Dönemi (Competitive Advantage Period-CAP) kavramı, neredeyse 50 yıllık bir geçmişi olmasına rağmen ayrıntılı şekilde incelenmemiş bir kavramdır. Değerleme teorisi bünyesinde indirgenmiş nakit akımları yöntemine farklı boyutlar getirebilecek nitelikte olan söz konusu kavram, aynı zamanda yatırımcıların karar alma süreçlerine de bir nebze daha ışık tutabilecek bir yapıdadır. Şirketlerin, ortakları için değer yaratma dönemi olarak basitçe tarif edilebilecek olan bu kavram, bir anlamda endüstri iktisadı ve finansın daha özelinde ise işletme finansının kesişim bölgelerinden birisini oluşturmaktadır. Although the concept of Competitive Advantage Period (CAP) has been existing for almost 50 years, it has not been worked extensively in the academic world. It has the capacity to bring new perspectives to the valuation theory's discounted cash flow method, as well as being a new tool for investors in their decision making processes. The concept which can be defined as the number of years a company can create value for its shareholders, actually lies in between industrial organization and finance (more specifically corporate finance). en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi en_US
dc.subject Değerleme, Rekabetçi Avantaj Dönemi, Yatırılmış Sermaye, İşletme Sermayesi, Ağırlıklı Ortalama Sermaye Maliyeti, İndirgenmiş Nakit Akımları YöntemiJEL Sınıflandırması: G32, G34, L25Valuation, Competetive Advantage Period, Invested Capital, Working Capital, Weighted Cost of Capital, Discounted Cash Flow MethodJEL-Classification: G 32, G34, L25 en_US
dc.title Değerleme Teorisinde Rekabetçi Avantaj Dönemi Modeli: İMKB'den Örnekler en_US
dc.title.alternative Competitive Advantage Period Model In Valuation Theory: Examples From ISE en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account