DSpace Repository

Bilişim Sistemlerinin Toplam Kalite Yönetimindeki Yeri ve Önemi

Show simple item record

dc.contributor.author GÜLEŞ, Hasan Kürşat
dc.date.accessioned 2015-09-30T14:58:26Z NULL
dc.date.available 2015-09-30T14:58:26Z NULL
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/1636 NULL
dc.description.abstract Küresel rekabet ortamında işletmelerin rekabet güçlerini artırmaları ürettikleri ürün ve hizmetlerin kalite düzeyinin müşteri beklentilerini karşılaması veya aşmasına bağlıdır. Bu amaçla birçok işletme son yıllarda Toplam Kalite Yönetimi (TKY) uygulamaya başlamıştır. Ancak, TKY bilgi yoğunluklu bir yönetim sistemi olduğundan dolayı, TKY uygulamasından beklenen faydanın elde edilmesi gerekli bilginin işletme içindeki ve dışındaki birimlere zamanında aktarılmasına bağlıdır. Makalede bilginin toplanması, işlenmesi ve dağıtılmasındaki etkinliklerinden dolayı bilişim sistemlerinin TKY uygulamasına yapacağı katkılar örneklerle açıklanmıştır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi en_US
dc.subject Bilişim Sistemleri, Toplam Kalite Yönetimi, Değer Sistemi. en_US
dc.title Bilişim Sistemlerinin Toplam Kalite Yönetimindeki Yeri ve Önemi en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account