DSpace Repository

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, C15/S1 (2000) by Subject " Yaşlı Tüketici Pazarı, Yeni Pazar Fırsatları, Hedef Tüketici Kitlesi."

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, C15/S1 (2000) by Subject " Yaşlı Tüketici Pazarı, Yeni Pazar Fırsatları, Hedef Tüketici Kitlesi."

Sort by: Order: Results:

  • MARANGOZ, Mehmet (Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2000)
    Pazarlamanın temel amacı, tüketici istek ve gereksinimlerini en iyi şekilde karşılamaktır. Tüketici istek ve gereksinimleri zaman içinde hızlı bir şekilde sürekli değişiklik göstermektedir. Bu nedenle böyle bir yapıyı ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account