dc.contributor.author |
K.KARACA, Açelya
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-20T13:06:27Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-11-20T13:06:27Z |
NULL |
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/8052 |
NULL |
dc.description.abstract |
Bu tez çalışmasının amacı; mimarlık kültürünün ve mimarlık mesleğinin toplumlara kanalize edilmesinde medyanın rolünün incelenmesidir._x000B_Toplumlara mimarlık kültürünün verilmesinin önemi vurgulanarak, medya kaynaklarının bu konudaki çalışmaları irdelenmiştir. Mimarlığın lüks olmaktan çıkartılıp, mimarlığa olan ihtiyacın farkındalığının yaratılmasının önemi vurgulanmıştır. Bu doğrultuda medyanın kamuoyu yaratmada ve toplumsal rol modeller oluşturmada elinde bulundurduğu gücün kullanımı üzerinde durulmuştur. The purpose of this thesis is: promotion of the architectural culture and the architect to the society with examining the location of the media._x000B_Given to the architectural culture to the society by emphasizing the importance of media sources has been analyzed in this regard. Architecture can be removed from being a luxury, to create need for an architect is very important. In this direction; we are analizing importance of the media about creating public opinion and create role-models. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
DEÜ Fen Bilimleri Enstitüsü |
en_US |
dc.subject |
medya, mimar, mimarlık, Hayatın Kaynağı, mimarlık kültürü,media, architects, architecture, The Fountainhead, architecture culture |
en_US |
dc.title |
Medyanın mimarlığa etkisi, mimar imgesinin oluşumunda medyayın rolü |
en_US |
dc.title.alternative |
Effects of media in architecture, the role of the media in the production of the architects image |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |