DSpace Repository

Öğretmenlerin "çoklu değerlendirme modeli" ne ilişkin görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.author Ceylan, Müyesser
dc.contributor.author Özer, Özge
dc.contributor.author Terzi, Çetin
dc.contributor.author Şimşek, Yücel
dc.contributor.author İmer, Gülriz
dc.contributor.author Gültekin, Mehmet
dc.contributor.author Gürsel, Oğuz
dc.contributor.author Ağaoğlu, Esmahan
dc.contributor.author Bayrak, Coşkun
dc.date.accessioned 2015-08-20T11:09:07Z NULL
dc.date.available 2015-08-20T11:09:07Z NULL
dc.date.issued 1999
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/772 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject öğretmenlerin değerlendirilmesi,evaluation of teachers,çoklu değerlendirme modeli, 360 degree feedback en_US
dc.title Öğretmenlerin "çoklu değerlendirme modeli" ne ilişkin görüşleri en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account