dc.contributor.author | Ceylan, Müyesser | |
dc.contributor.author | Özer, Özge | |
dc.contributor.author | Terzi, Çetin | |
dc.contributor.author | Şimşek, Yücel | |
dc.contributor.author | İmer, Gülriz | |
dc.contributor.author | Gültekin, Mehmet | |
dc.contributor.author | Gürsel, Oğuz | |
dc.contributor.author | Ağaoğlu, Esmahan | |
dc.contributor.author | Bayrak, Coşkun | |
dc.date.accessioned | 2015-08-20T11:09:07Z | NULL |
dc.date.available | 2015-08-20T11:09:07Z | NULL |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/772 | NULL |
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.subject | öğretmenlerin değerlendirilmesi,evaluation of teachers,çoklu değerlendirme modeli, 360 degree feedback | en_US |
dc.title | Öğretmenlerin "çoklu değerlendirme modeli" ne ilişkin görüşleri | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |