dc.contributor.author | ÇAKIR, ÖZLEM | |
dc.contributor.author | Kazak, Sibel | |
dc.contributor.author | Yayla Yürük, Nejla | |
dc.contributor.author | Sungur, Semra | |
dc.date.accessioned | 2015-08-20T11:07:46Z | NULL |
dc.date.available | 2015-08-20T11:07:46Z | NULL |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/761 | NULL |
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.subject | çoklu zeka kuramı,multiple intelligence theory,öğretmen eğitimi,teacher training,öğretmen rolü,teacher role | en_US |
dc.title | Çoklu zeka kuramı öğretmen rolüne ilişkin görüşler ve düşünceler | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |