dc.contributor.author | Akamca, Güzin Özyılmaz | |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T15:17:18Z | NULL |
dc.date.available | 2015-11-18T15:17:18Z | NULL |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/7551 | NULL |
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.subject | Hatırda tutma, Retention, Öğrenci başarısı, Academic achievement, Çoklu Zeka Kuramı, Multiple intelligenceTheory, Fen bilgisi öğretimi, Science teaching, Öğrenci başarısı, Student achievement, Öğrenci tutumu, Student attitudes, Öğretim yöntemleri, Instsruction methods, İlköğretim okulları, Primary education schools | en_US |
dc.title | İlköğretim beşinci sınıf fen bilgisi dersi ısı ve ısının maddedeki yolculuğu ünitesinde çoklu zeka kuramı tabanlı öğretimin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma üzerindeki etkileri | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Thesis | en_US |