DSpace Repository

Algılanan Hizmet Kalitesi ve Lojistik Regresyon Analizi ile Hizmet Tercihine Etkisinin Belirlenmesi

Show simple item record

dc.contributor.author AKSARAYLI, MEHMET
dc.contributor.author Saygın, Özge
dc.date.accessioned 2015-10-28T11:53:18Z NULL
dc.date.available 2015-10-28T11:53:18Z NULL
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/5657 NULL
dc.description.abstract Çalışmada, Dokuz Eylül Üniversitesi (DEU) Buca Kız Öğrenci Yurdu'nda barınma hizmeti alan öğrencilere sunulan hizmet kalitesinin öğrenciler tarafından nasıl algılandığı ve algılanan hizmet kalitesinin hizmet tercihine etkileri araştırılmıştır. Algılanan hizmet kalitesinin ölçülmesinde SERVQUAL skoru kullanılmıştır. Servqual skoru ile elde edilen algılanan hizmet kalitesi boyutları olan fiziksel özellik, güvenirlik, heveslilik, güven, empati ile genel algılanan hizmet kalitesi boyutlarının hizmet tercihi ve tavsiye etme üzerine etkileri lojistik regresyon analizi ile incelenmiştir. Algılanan hizmet kalitesinin hizmet tercihine ve tavsiye etmeye etkisinin olduğu tespit edilmiştir. In this study, students' perceived service quality level of Dokuz Eylul University (DEU) Buca Girl Dormitory Service is investigated by using SERVQUAL scale, which is a common service quality measure. Impacts of the dimensions of perceived service quality, which are tangibles, reliability, responsiveness, assurance, empathy, on preference and recommendation are investigated by logistic regression analysis. As a result, it is concluded that perceived service quality has impacts on preference and recommendation of dormitory service. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US
dc.subject Algılanan Hizmet Kalitesi, SERVQUAL, Lojistik Regresyon, Hizmet, Yurt Hizmeti, Hizmet Tercihi. JEL Sınıflaması: C20, C25, C80. Perceived Service Quality, SERVQUAL, Logistic Regression, Service, Dormitory Service, Service Preference. JEL Classification: C20, C25, C80. en_US
dc.title Algılanan Hizmet Kalitesi ve Lojistik Regresyon Analizi ile Hizmet Tercihine Etkisinin Belirlenmesi en_US
dc.title.alternative PERCEIVED SERVICE QUALITY AND DETERMINATION OF THE EFFECT ON SERVICE PREFERENCE WITH LOGISTIC REGRESSION ANALYSIS en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account