dc.contributor.author | Türkay, Oğuz | |
dc.contributor.author | Yağcı, Kamil | |
dc.date.accessioned | 2015-10-28T11:47:54Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-28T11:47:54Z | NULL |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/5580 | NULL |
dc.description.abstract | Turizm eğitimi alan öğrencilerin önemli bir kısmının okul sonrasında turizm sektöründen ayrılma eğilimi gösterdiklerini ortaya koyan değisik arastırmalar yapılmıstır. Bu durumun nedenleri üzerine yapılan birçok arastırma öğrencilerin sektörden ayrılma eğilimlerini değisik nedenler çerçevesinde islemistir. Bu nedenlerden birisi olarak "öğrenme" bu arastırmanın konusudur. Bu bağlamda öğrencinin "öğrenme"si, okulda öğrendiğinin sektöre uygunluğu, sektör otoritelerinin öğrenmeye verdiği önem, öğrenilenleri uygulama imkanı ve öğrencinin hizmet üretmeye yatkınlığı faktörlerinden olusmakta ve sektörde çalısma isteğine anlamlı düzeyde etki etmektedir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.subject | öğrenme, turizm eğitimi, turizm sektöründe kariyer yapma, turizm okulları | en_US |
dc.title | Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Okulda ve Turizm Sektöründe "Öğrenme"lerinin Sektörden Ayrılma Eğilimlerine Etkisi | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |