DSpace Repository
Pazarlama Stratejilerinin Oluşturulmasında Bir Karar Destek Aracı: Birliktelik Kuralı Madenciliği
Login
DSpace Home
→
Enstitüler
→
Sosyal Bilimleri Enstitüsü
→
DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
→
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, C7/S3 (2005)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pazarlama Stratejilerinin Oluşturulmasında Bir Karar Destek Aracı: Birliktelik Kuralı Madenciliği
Gökay Emel, Gül
;
Taşkın, Çağatan
;
TOK, Arif
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12397/5573
Date:
2005
Show full item record
Files in this item
Name:
7.3%20emel-taskin ...
Size:
856.6Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, C7/S3 (2005)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register