DSpace Repository

Turizm İşletmelerinde Etkin Haberleşmeyi Sınırlayan Faktörler ve Haberleşmenin Önemi

Show simple item record

dc.contributor.author GÜNLÜ, EBRU
dc.date.accessioned 2015-10-28T11:27:47Z NULL
dc.date.available 2015-10-28T11:27:47Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/5420 NULL
dc.description.abstract In tourism industry human relations is a vital aspect. The problems occuringamong the management and personnel as well as customers arise just because ofthe lack of communication. However, effective communication enables the rightflow of knowledge, prevents the rise of problems and misunderstandings. In thisarticle the importance of communicatiom among tourism industries is analyzedand the obstacles in front of effective communication are discussed.Turizm işletmeleri emek yoğun işletmeler olarak insan ilişkilerinin önplanda olduğu hizmet işletmeleridir. Birebir ilişkilerin hem yönetim hem deturistler açısından önem taşıdığı turizm endüstrisinde yaşanabilecek sorunlarzaman zaman etkin ve doğrudan haberleşememekten kaynaklanmaktadır. Oysadoğrudan haberleşme işletmelerde problemlerin, aksaklıkların doğmasınıengellemekte, yanlış anlaşılmalara meydan vermemekte ve en önemlisidedikodulara fırsat tanımamaktadır. Çalışmada haberleşmenin turizm işletmeleriaçısından önemi irdelenmekte ve etkin haberleşmeyi engelleyen faktörlerinortadan kaldırılma yöntemleri sunulmaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US
dc.subject communication, process of communication en_US
dc.title Turizm İşletmelerinde Etkin Haberleşmeyi Sınırlayan Faktörler ve Haberleşmenin Önemi en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account