dc.contributor.author |
GÜNLÜ, EBRU
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-28T11:27:47Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-28T11:27:47Z |
NULL |
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/5420 |
NULL |
dc.description.abstract |
In tourism industry human relations is a vital aspect. The problems occuringamong the management and personnel as well as customers arise just because ofthe lack of communication. However, effective communication enables the rightflow of knowledge, prevents the rise of problems and misunderstandings. In thisarticle the importance of communicatiom among tourism industries is analyzedand the obstacles in front of effective communication are discussed.Turizm işletmeleri emek yoğun işletmeler olarak insan ilişkilerinin önplanda olduğu hizmet işletmeleridir. Birebir ilişkilerin hem yönetim hem deturistler açısından önem taşıdığı turizm endüstrisinde yaşanabilecek sorunlarzaman zaman etkin ve doğrudan haberleşememekten kaynaklanmaktadır. Oysadoğrudan haberleşme işletmelerde problemlerin, aksaklıkların doğmasınıengellemekte, yanlış anlaşılmalara meydan vermemekte ve en önemlisidedikodulara fırsat tanımamaktadır. Çalışmada haberleşmenin turizm işletmeleriaçısından önemi irdelenmekte ve etkin haberleşmeyi engelleyen faktörlerinortadan kaldırılma yöntemleri sunulmaktadır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü |
en_US |
dc.subject |
communication, process of communication |
en_US |
dc.title |
Turizm İşletmelerinde Etkin Haberleşmeyi Sınırlayan Faktörler ve Haberleşmenin Önemi |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |