DSpace Repository

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, C13/S1 (2011) by Subject "Süreç, süreç yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, karar desteksistemleri, yönetici. Process, process management, customer relationship management,decision support systems, administrator."

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, C13/S1 (2011) by Subject "Süreç, süreç yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, karar desteksistemleri, yönetici. Process, process management, customer relationship management,decision support systems, administrator."

Sort by: Order: Results:

  • KILIÇ, Senem; GÖKŞEN, YILMAZ (Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
    İşletmelerin sürdürülebilirliğinin temelinde, müşteri memnuniyetini arttırmak,kaynaklarını etkin ve rasyonel kullanmak ve iş hacimlerini arttırmak yatmaktadır.Müşterilerin memnuniyetinin sağlanmasının yanında iş yapış ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account