DSpace Repository

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, C9/S1 (2007) by Subject "Customer Relationship Management (CRM), Customer Satisfaction, Information Technologies, Organizational Culture CRM Uygulama Basarısı, Müsteri Tatmini, Bilisim Teknolojileri, Güven, Örgüt Kültürü"

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, C9/S1 (2007) by Subject "Customer Relationship Management (CRM), Customer Satisfaction, Information Technologies, Organizational Culture CRM Uygulama Basarısı, Müsteri Tatmini, Bilisim Teknolojileri, Güven, Örgüt Kültürü"

Sort by: Order: Results:

  • Turan, Aykut Hamit ; ÖZDEMİR, Muhsin (Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
    Günümüzde firmaların müsterilerine etkin, kaliteli, verimli ve sürekli hizmet sunmaları rekabetçi kalabilmeleri için bir ön kosul olmustur. Hızla gelisen teknolojiler, özellikle bilisim ve iletisim teknolojileri, pazarlama ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account