DSpace Repository

Browsing Sosyal Bilimler Enstitü Tezleri by Subject " Müşteri, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi, Hizmet Kalitesi, Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi. Customer Relationship Management, Service Quality Measurement."

Browsing Sosyal Bilimler Enstitü Tezleri by Subject " Müşteri, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi, Hizmet Kalitesi, Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi. Customer Relationship Management, Service Quality Measurement."

Sort by: Order: Results:

  • KORKMAZ, Özge (DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2010)
    Günümüz koşullarında işletmeler varlıklarını sürdürebilmek, çağın gerisinde kalmamak ve karlılıklarını artırabilmek için, müşteri memnuniyeti konusuna her geçen gün daha fazla önem vermeye başlamışlardır. Sosyal açıdan ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account