DSpace Repository

Metal teknolojisi alanı modüler öğretim programı hakkında öğretmen görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.author ERDOĞAN, Mehmet
dc.contributor.author Aktaş, Mehmet
dc.date.accessioned 2015-10-20T13:51:51Z NULL
dc.date.available 2015-10-20T13:51:51Z NULL
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/5104 NULL
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı, metal teknolojisi alanı öğretmenlerinin mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında uygulanan metal teknolojisi alanı modüler öğretim programının amaç, içerik, öğrenme- öğretme süreci ve değerlendirme öğelerine ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırmaya, 57 Metal Teknolojisi dersi öğretmeni katılmıştır. Veri toplama aracı olarak, araştırmacı tarafından geliştirilen anket formu kullanılmıştır. Anket formu ile elde edilen veriler betimsel istatistik yöntemleri ile analiz edilmiştir. Araştırmada elde edilen bulgular, öğretmenlerin modüler öğretim programlarında ve programların uygulanmasında bazı sorunlarla karşılaştıklarını göstermektedir. Araştırmanın sonunda öğretmenler tarafından programın uygulanmasında karşılaşılan sorunların önlenmesine yönelik önerilerde bulunulmuştur. The purpose of the study is to reveal metal technology teachers' views on the dimensions of aim, content, learning-instruction process and evaluation of the metal technology area modular education curriculum. A total of 57 metal technology teachers participated in the study. As a data collection instrument, a questionnaire developed by the authors was used. The data gathered through the questionnaire was subjected to descriptive analysis. The results pointed out that the teachers encountered some problems with modular education programs and its implementation. At the end of the study, various comments were proposed by the teachers to overcome the problems faced during the implementation. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Metal technology, vocational and technical education, module, modular curriculum,Metal teknolojisi, mesleki ve teknik eğitim, modül, modüler öğretim sistemi en_US
dc.title Metal teknolojisi alanı modüler öğretim programı hakkında öğretmen görüşleri en_US
dc.title.alternative TEACHERS' VIEWS ON METAL TECHNOLOGY AREA MODULAR CURRICULUM en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account