DSpace Repository

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞžRENME -İMKÂN VE SINIRLILIKLAR-

Show simple item record

dc.contributor.author EV, HALİT
dc.date.accessioned 2015-10-09T12:15:33Z NULL
dc.date.available 2015-10-09T12:15:33Z NULL
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4389 NULL
dc.description.abstract Bu makalede, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi derslerinde yapılandırmacı ögrenmeninimkan ve sınırlılıkları üzerinde durulmustur. Öncelikle yapılandırmacı ögrenmekuramının temelleri hakkında bilgi verilmis, daha sonra Din Kültürü ve Ahlak Bilgisiderslerindeki durum olumlu ve olumsuz yönleriyle tartısılmıstır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi en_US
dc.subject yapılandırmacı ögrenme, ögrenci merkezlilik, çogulculuk, dinkültürü ve ahlak bilgisi dersi, din egitimi. en_US
dc.title DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞžRENME -İMKÂN VE SINIRLILIKLAR- en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account