dc.contributor.author |
EV, HALİT
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T12:15:30Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T12:15:30Z |
NULL |
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4388 |
NULL |
dc.description.abstract |
Bu makalede, ilkögretim okullarında 2007 yılından bu yana uygulanmakta olan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin programı ele alınmıstır. Kapsamı bakımından degerlendirilmeye çalısılan bu program bir öncekiyle kuramsal açıdan karsılastırılmıstır. Programların bilesenleri karsılastırılırken ve incelenirken yapılandırmacılık yaklasımı dikkate alınmıstır |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
yapılandırmacı ögrenme, ögrenci merkezlilik, program, amaç, degerlendirme, din kültürü ve ahlak bilgisi. |
en_US |
dc.title |
İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |