DSpace Repository

İLKÖĞžRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞžRETİM PROGRAMI HAKKINDA BİR DEĞžERLENDİRME

Show simple item record

dc.contributor.author EV, HALİT
dc.date.accessioned 2015-10-09T12:15:30Z NULL
dc.date.available 2015-10-09T12:15:30Z NULL
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4388 NULL
dc.description.abstract Bu makalede, ilkögretim okullarında 2007 yılından bu yana uygulanmakta olan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin programı ele alınmıstır. Kapsamı bakımından degerlendirilmeye çalısılan bu program bir öncekiyle kuramsal açıdan karsılastırılmıstır. Programların bilesenleri karsılastırılırken ve incelenirken yapılandırmacılık yaklasımı dikkate alınmıstır en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi en_US
dc.subject yapılandırmacı ögrenme, ögrenci merkezlilik, program, amaç, degerlendirme, din kültürü ve ahlak bilgisi. en_US
dc.title İLKÖĞžRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞžRETİM PROGRAMI HAKKINDA BİR DEĞžERLENDİRME en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account