DSpace Repository

Fazlur Rahman'da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri

Show simple item record

dc.contributor.author ÇELİKEL, BÜLENT
dc.date.accessioned 2015-10-09T12:12:47Z NULL
dc.date.available 2015-10-09T12:12:47Z NULL
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4339 NULL
dc.description.abstract Fazlur Rahman'ın fikri çabası, İslam düşüncesi etrafında şekillenir. Bu çaba, İslam düşüncesinin ihyasına yöneliktir. Onun bu ihya fikrinin önemli bir kısmını da, İslam eğitimine yönelttiği eleştiri ve öneriler oluşturmaktadır. Bu makale, bu eleştiri ve önerilerden ziyade, onun eğitimden ne anladığını ve ne beklediğini ortaya koymaya çalışacaktır. Ahlaki gelişim sürecinde dinin rolüne vurgu yapan F. Rahman, bu yönüyle din eğitiminin aksiyolojik temellendirilmesine teorik düzeyde önemli bir katkı sağlamıştır. Onun bu katkısı, makalenin ana çerçevesini oluşturmuştur. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi en_US
dc.subject Fazlur Rahman, Din Eğitimi, Ahlak Eğitimi, Eğitim Hedefleri en_US
dc.title Fazlur Rahman'da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account