dc.contributor.author |
ÇAVAŞ, BÜLENT
|
|
dc.contributor.author |
KESERCİOĞLU, TEOMAN
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-12T16:36:00Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-08-12T16:36:00Z |
NULL |
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/376 |
NULL |
dc.description.abstract |
Eğitim alanında yapılan lisansüstü çalışmaların önemi gün geçtikçe artmaktadır. Ülkemizin birçok üniversitesiÂnin eğitim bilimleri enstitülerinde eğitim alanına yönelik yapılan araştırmalar, bu alandaki çalışmaların sayısının ve (kalitesinin artmasına olanak sağlamaktadır. Birçok ülkede fen eğitimi yüksek lisans programı okul öncesinden 8. sıÂnıf seviyesine kadar olan süreçte görev yapmakta olan ilköğretim öğretmenleri ve araştırıcıları için tasarlanmıştır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
fen eğitimi,science education |
en_US |
dc.title |
FEN BİLGİSİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARININ İNCELENMESİ :"AMERİKA-İNGİLTERE - FRANSA - NORVEÇ - YUNANİSTAN - TÜRKİYE YAKLAŞIMLARI" |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |