DSpace Repository

FEN BİLGİSİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARININ İNCELENMESİ :"AMERİKA-İNGİLTERE - FRANSA - NORVEÇ - YUNANİSTAN - TÜRKİYE YAKLAŞIMLARI"

Show simple item record

dc.contributor.author ÇAVAŞ, BÜLENT
dc.contributor.author KESERCİOĞLU, TEOMAN
dc.date.accessioned 2015-08-12T16:36:00Z NULL
dc.date.available 2015-08-12T16:36:00Z NULL
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/376 NULL
dc.description.abstract Eğitim alanında yapılan lisansüstü çalışmaların önemi gün geçtikçe artmaktadır. Ülkemizin birçok üniversitesi­nin eğitim bilimleri enstitülerinde eğitim alanına yönelik yapılan araştırmalar, bu alandaki çalışmaların sayısının ve (kalitesinin artmasına olanak sağlamaktadır. Birçok ülkede fen eğitimi yüksek lisans programı okul öncesinden 8. sı­nıf seviyesine kadar olan süreçte görev yapmakta olan ilköğretim öğretmenleri ve araştırıcıları için tasarlanmıştır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject fen eğitimi,science education en_US
dc.title FEN BİLGİSİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARININ İNCELENMESİ :"AMERİKA-İNGİLTERE - FRANSA - NORVEÇ - YUNANİSTAN - TÜRKİYE YAKLAŞIMLARI" en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account