dc.contributor.author | Aycan, Şule | |
dc.contributor.author | Aycan, Nihat | |
dc.contributor.author | TÜRKOĞUZ, SUAT | |
dc.date.accessioned | 2015-08-12T16:35:38Z | NULL |
dc.date.available | 2015-08-12T16:35:38Z | NULL |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/373 | NULL |
dc.description.abstract | Bu çalışına, Dokuz Eylül ve Celal Bayar Üniversiteleri'nin Fen - Edebiyat Fakültesi öğrencilerine yönelik olarak başlatılan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisansın sorunlarını saptamak amacıyla, bu üniversite öğÂrencileri üzerinde 2002 - 2003 öğretim yılı bahar döneminde yapılmış betimsel, uygulamalı bir araştırmadır. UyguÂlamada biçimsel mülakat yöntemi kullanılmış, elde edilen veriler olgu ve yargı verileri şeklinde iki genel grupta topÂlanmış ve frekans tabloları düzenlenerek değerlendirmeler yapılıp, bazı çözüm önerileri sunulmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.subject | tezsiz yüksek lisans | en_US |
dc.title | FEN - EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARINDAN BEKLENTİLERİ VE KAYGILARI | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |