DSpace Repository

İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri

Show simple item record

dc.contributor.author AYVACI, Hakan Ş.
dc.contributor.author Küçük, Mehmet
dc.contributor.author Çepni, Salih
dc.date.accessioned 2015-08-12T16:35:01Z NULL
dc.date.available 2015-08-12T16:35:01Z NULL
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/368 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject student science teachers,fen bilgisi öğretmen adayları,ideas about branches,branşlara karşı görüşler en_US
dc.title İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account