DSpace Repository

İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara Ve Ders Başarısına Etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author DUMAN, DOĞAN
dc.contributor.author Şahiner, Derya Gül Sinem
dc.date.accessioned 2015-08-12T11:09:25Z NULL
dc.date.available 2015-08-12T11:09:25Z NULL
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/237 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject Demokratik Tutum,sosyal bilgiler öğretimi,democratic attitude,social science instruction en_US
dc.title İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara Ve Ders Başarısına Etkisi en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account