DSpace Repository

Çocuklarla Birlikte Tarihsel Düşünme: 12-14 Yaş Grubu Öğrencilerinin Tarihsel Kanıta Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesinde "Kaynak Çalışması" Geliştirme Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

Show simple item record

dc.contributor.author ASLAN, ERDAL
dc.contributor.author ÇULHA ÖZBAŞ, BANU
dc.date.accessioned 2015-08-12T11:09:03Z NULL
dc.date.available 2015-08-12T11:09:03Z NULL
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/234 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject tarihsel düşünme,12-14 yaş grubu çocuklar,historical thinking,using historical evidence,children of 12-14,tarihsel kanıt kullanımı en_US
dc.title Çocuklarla Birlikte Tarihsel Düşünme: 12-14 Yaş Grubu Öğrencilerinin Tarihsel Kanıta Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesinde "Kaynak Çalışması" Geliştirme Etkinliklerinin Değerlendirilmesi en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account