DSpace Repository

Probleme Dayalı Öğrenme Ve Öğretmen Eğitimi

Show simple item record

dc.contributor.author SEZGİN SELÇUK, GAMZE
dc.contributor.author ŞAHİN, MEHMET
dc.date.accessioned 2015-07-03T14:57:08Z NULL
dc.date.available 2015-07-03T14:57:08Z NULL
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/225 NULL
dc.description.abstract Probleme dayalı öğrenme (PDÖ), geleneksel öğrenme yaklaşımlarındaki eksikliklere ve sorunlara bir alternatif çözüm yolu olarak ortaya çıkmıştır ve 30 yılı aşkın bir süredir uygulanmaktadır. PDÖ, aktif öğrenme modellerinden biri olup kuramsal felsefesi yapılandırmacılığa dayanmaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject Problem-based learning,Probleme Dayalı Öğrenme en_US
dc.title Probleme Dayalı Öğrenme Ve Öğretmen Eğitimi en_US
dc.title.alternative Problem-based learning and teacher education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account