dc.contributor.author |
SEZGİN SELÇUK, GAMZE
|
|
dc.contributor.author |
ŞAHİN, MEHMET
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-03T14:57:08Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-07-03T14:57:08Z |
NULL |
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/225 |
NULL |
dc.description.abstract |
Probleme dayalı öğrenme (PDÖ), geleneksel öğrenme yaklaşımlarındaki eksikliklere ve sorunlara bir alternatif çözüm yolu olarak ortaya çıkmıştır ve 30 yılı aşkın bir süredir uygulanmaktadır. PDÖ, aktif öğrenme modellerinden biri olup kuramsal felsefesi yapılandırmacılığa dayanmaktadır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Problem-based learning,Probleme Dayalı Öğrenme |
en_US |
dc.title |
Probleme Dayalı Öğrenme Ve Öğretmen Eğitimi |
en_US |
dc.title.alternative |
Problem-based learning and teacher education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |