DSpace Repository

Termal Ürün Pazarlamada Tutundurma Karması Elemanlarının Rolü: Termal Bölgede Devre Mülk Sistemi Uygulayan İşletmeler ile Diğer Termal Otel İşletmeleri Açısından Bir Karşılaştırma

Show simple item record

dc.contributor.author SELVİ, Murat Selim
dc.date.accessioned 2015-09-30T14:54:23Z NULL
dc.date.available 2015-09-30T14:54:23Z NULL
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/1590 NULL
dc.description.abstract Türkiye'de çok çeşitli termal kaynaklar mevcut olmasına rağmen sağlık turizmi yeterince gelişememiştir. Termal ürün pazarlaması Türkiye'de turizmin 12 aya yayılması ve dolayısıyla iç turizme katkı sağlaması hem yerli hem de gittikçe yaşlanan Avrupalı küristler için önemli olanaklar sunmaktadır. Bu çalışmada ise devre mülk sistemi uygulayarak termal ürün pazarlayan işletmeler ile diğer termal otel işletmelerinin tutundurma faaliyetleri karşılaştırılmakta, kaplıca merkezinde bir termal ürün pazarlama aracı olarak devre mülk sistemi uygulamasının işletmelere olası etkileri vurgulanmaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi en_US
dc.subject Tutundurma, Termal Ürün, Devre Mülk. en_US
dc.title Termal Ürün Pazarlamada Tutundurma Karması Elemanlarının Rolü: Termal Bölgede Devre Mülk Sistemi Uygulayan İşletmeler ile Diğer Termal Otel İşletmeleri Açısından Bir Karşılaştırma en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account