DSpace Repository

MAĞAZA İMAJI, MAĞAZA MEMNUNİYETİ VE MAĞAZA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TÜKETİCİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Show simple item record

dc.contributor.author EMEÇ, Hamdi
dc.contributor.author ÖZKOÇ, Hatice
dc.contributor.author SELVİ, Murat Selim
dc.date.accessioned 2015-09-30T14:17:44Z NULL
dc.date.available 2015-09-30T14:17:44Z NULL
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/1508 NULL
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, perakende mağazalardan alışveriş yapan tüketiciler açısından mağaza imajı, mağaza memnuniyeti ve mağaza sadakatinin ne anlama geldiği ve aralarında nasıl bir ilişkinin olduğunu incelemektir. Bu ilişkiler, konu ile ilgili literatürün desteklediği hipotezlerin test edilmesiyle belirlenmiştir. Bu amaçla Düzce şehir merkezindeki beş perakende mağazada yapılan, geçerli 441 anketin değerlendirilmesiyle önce doğrulayıcı faktör analizi uygulanmış, ardından yapısal eşitlik modeli kurulmuştur. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi en_US
dc.subject Mağaza İmajı, Mağaza Memnuniyeti, Mağaza Sadakati, Doğrulayıcı Faktör Analizi, Yapısal Eşitlik Modeli. en_US
dc.title MAĞAZA İMAJI, MAĞAZA MEMNUNİYETİ VE MAĞAZA SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TÜKETİCİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account