DSpace Repository

Modern pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinde stratejik pazarlama planlamasının rolü ve önemi

Show simple item record

dc.contributor.author BİLGİNER, MEHMET ALİ NEJAT
dc.date.accessioned 2015-09-30T13:40:49Z NULL
dc.date.available 2015-09-30T13:40:49Z NULL
dc.date.issued 1988
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/1362 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi en_US
dc.subject en_US
dc.title Modern pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinde stratejik pazarlama planlamasının rolü ve önemi en_US
dc.title.alternative The role and importance of strategic marketing planning in implementation of modern marketing activities en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account