DSpace Repository

Marka yaratım/geliştirme süreci: Üretici markalarının yaratım/geliştirme sürecinin analizi ve Türk Bira Sektörüne yönelik bir uygulama

Show simple item record

dc.contributor.author ÖZGÜL, ENGİN
dc.date.accessioned 2015-11-26T15:13:01Z NULL
dc.date.available 2015-11-26T15:13:01Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/11969 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Biracılık sektörü, Brewing industry, Marka yaratma, Brand creating, Troy, Troy, Tüketici sadakati, Consumer loyalty, Marka, Brand en_US
dc.title Marka yaratım/geliştirme süreci: Üretici markalarının yaratım/geliştirme sürecinin analizi ve Türk Bira Sektörüne yönelik bir uygulama en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account