Abstract:
Bu tez çalışmasının temel problemi, Camilerin toplumsal kimliğin ve değerlerin oluşmasındaki rolünü, bireysel ve toplumsal kimliğin kazanılmasında, değerlerin oluşmasında, korunması ve aktarılmasında yaygın din eğitiminin-yaygın din eğitimi kurumu olarak camilerin-fonksiyonlarını araştırmaktır. Çalışmamızın temel kavramları; ?Yaygın din eğitimi, Kimlik ve Değerdir? dir. Bunun yanında, bu kavramların ilişkili olduğu başka birtakım kavramlarda ele alınmıştır. Örneğin, eğitim, öğretim, din eğitimi, din öğretimi, cami eğitimi, vb. Araştırmanın konusu, amaç ve önemi, yöntem ve sınırlılıkları belirtildikten sonra, tezimizde kullandığımız temek kavramlar açıklanmıştır. Sonraki aşamada konuyla ilgili yapılmış çalışmalar zikredilmiş, kimlik, toplumsal kimlik kavramı ve camilerin fonksiyonlarıyla ilgili bilgiler verilmiştir. This is the basic thesis of this social problem, individual identity and values, the role of mosques and social identity in the creation, preservation and transfer of common values, political, religion education-investigate the functions of mosques as the common religious education Institute-. The renewed basic concepts; "Common religious education, identity and Value". In addition, some of these concepts are associated with other matters. For example, training, education, religious education, religious education, training, and so on, mosques. The importance of the subject, purpose and method of the research, and describes the basic concepts we use after you specify limitations in this work. The next stage involves the concept of identity, social identity and provides information about the functions of mosques