Abstract:
Medyadan seçilmiş görüntüler üzerinde düşünce sınırlarını zorlayan yaklaşımıyla İrfan Önürmen gerçekliği gizemli hale tirmekte ve seçilen tül malzemesi ile ironik-eleştirel bir boyuta taşımaktadır. Bu makalede medya imgesi ve gerçeklik iliş-i, gerçekliğin ötelenmesi gibi konular, "Hangi medya görüntüleri hangi amaçla tül malzemesinin arkasına gizlenmiştir?" izlenen şeyler gerçeklikleri yansıtıyor mu, yoksa zaten çarpıtılmış gerçekler sya dışı bir imgenin arkasında gizlenmeye, bir t daha örtülü kılınmaya mı çalışılıyor?" gibi sanatçının eserlerine ilişkin sorularla tartışılacaktır. With his approach pushing the limits of thinking on the selected media images, and with his use of tulle, İrfan Onurmen 's'tifies reality and carries expression to an ironic-critical dimension. In this article, the issues of the relationship betwe-media and reality, and the deferment of reality will be discussed through such questions asked of the artists works as 'hich media images have been hidden behind the material tulle, and for what purpose?" "Does what is hidden reflect ility? Or are the already-distorted-realities tried to be covered, to be doubly hidden, behind an extraordinary image?