DSpace Repository

Çoklu zeka kuramı öğretmen rolüne ilişkin görüşler ve düşünceler

Show simple item record

dc.contributor.author ÇAKIR, ÖZLEM
dc.contributor.author Kazak, Sibel
dc.contributor.author Yayla Yürük, Nejla
dc.contributor.author Sungur, Semra
dc.date.accessioned 2015-08-20T11:07:46Z NULL
dc.date.available 2015-08-20T11:07:46Z NULL
dc.date.issued 1999
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/761 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject çoklu zeka kuramı,multiple intelligence theory,öğretmen eğitimi,teacher training,öğretmen rolü,teacher role en_US
dc.title Çoklu zeka kuramı öğretmen rolüne ilişkin görüşler ve düşünceler en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account