DSpace Repository

İlköğretim beşinci sınıf fen bilgisi dersi ısı ve ısının maddedeki yolculuğu ünitesinde çoklu zeka kuramı tabanlı öğretimin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma üzerindeki etkileri

Show simple item record

dc.contributor.author Akamca, Güzin Özyılmaz
dc.date.accessioned 2015-11-18T15:17:18Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T15:17:18Z NULL
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/7551 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Hatırda tutma, Retention, Öğrenci başarısı, Academic achievement, Çoklu Zeka Kuramı, Multiple intelligenceTheory, Fen bilgisi öğretimi, Science teaching, Öğrenci başarısı, Student achievement, Öğrenci tutumu, Student attitudes, Öğretim yöntemleri, Instsruction methods, İlköğretim okulları, Primary education schools en_US
dc.title İlköğretim beşinci sınıf fen bilgisi dersi ısı ve ısının maddedeki yolculuğu ünitesinde çoklu zeka kuramı tabanlı öğretimin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma üzerindeki etkileri en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account