DSpace Repository

Fen ve teknoloji dersinde araştırmaya dayalı öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarı, hatırda tutma düzeyi ve tutumlarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author Akpullukçu, Simge
dc.date.accessioned 2015-11-18T14:59:02Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T14:59:02Z NULL
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/7150 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Eğitim=Education · Fen bilgisi dersi=Science course · Fen bilgisi öğretimi=Science teaching · Fen bilgisi=Science · Araştırma-inceleme yoluyla öğretim=Research-investigation by learning en_US
dc.title Fen ve teknoloji dersinde araştırmaya dayalı öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarı, hatırda tutma düzeyi ve tutumlarına etkisi en_US
dc.title.alternative The effect of inquiry based learning environment in science and technology course on the students' academic achivements, attitudes and retention level en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account