dc.contributor.author |
Akpullukçu, Simge
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-18T14:59:02Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-11-18T14:59:02Z |
NULL |
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/7150 |
NULL |
dc.description.abstract |
|
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
en_US |
dc.subject |
Eğitim=Education · Fen bilgisi dersi=Science course · Fen bilgisi öğretimi=Science teaching · Fen bilgisi=Science · Araştırma-inceleme yoluyla öğretim=Research-investigation by learning |
en_US |
dc.title |
Fen ve teknoloji dersinde araştırmaya dayalı öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarı, hatırda tutma düzeyi ve tutumlarına etkisi |
en_US |
dc.title.alternative |
The effect of inquiry based learning environment in science and technology course on the students' academic achivements, attitudes and retention level |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |