dc.contributor.author | Golgır , Seda | |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T14:58:59Z | NULL |
dc.date.available | 2015-11-18T14:58:59Z | NULL |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/7149 | NULL |
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.subject | İşbirlikli öğrenme=Collaborative learning · Akademik başarı=Academic achievement · Kimya öğretimi=Chemistry learning | en_US |
dc.title | Genel kimyada atom ve kuantum sayıları konusunda işbirlikli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi | en_US |
dc.title.alternative | The effects of cooperative learning about the atom and quantum numbers of general chemistry course to the academic achievements of students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |