DSpace Repository

Genel kimyada atom ve kuantum sayıları konusunda işbirlikli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author Golgır , Seda
dc.date.accessioned 2015-11-18T14:58:59Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T14:58:59Z NULL
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/7149 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject İşbirlikli öğrenme=Collaborative learning · Akademik başarı=Academic achievement · Kimya öğretimi=Chemistry learning en_US
dc.title Genel kimyada atom ve kuantum sayıları konusunda işbirlikli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi en_US
dc.title.alternative The effects of cooperative learning about the atom and quantum numbers of general chemistry course to the academic achievements of students en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account