DSpace Repository

Aytül Uncu Akal'ın öykü ve masallarında tema, dil ve eğitim öğeleri

Show simple item record

dc.contributor.author KAYA, DİLŞAD DENİZ
dc.date.accessioned 2015-11-18T14:53:59Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T14:53:59Z NULL
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/7059 NULL
dc.description.abstract Ahlak ve kişilik gelişimi yaşayan, fiziksel ve bilişsel değişim geçiren çocuk, soru sorup araştırma yaparak çevresinde yaşananlara ve dünyayı anlamlandırmaya çabalar. Küçük yaştan itibaren çocuklara anlatılan masallar, çocuğun merak ve öğrenme ihtiyacına cevap veren en önemli çocuk edebiyatı ürünlerindendir. Okul dönemi ve sonrasında rasyonel düşünmeye başlayan, karşılaştığı olaylar arasında sebep sonuç ilişkisi kuran çocuk, öyküye ilgi duymaya başlar. Child, who experiences morality and personality development and undergoes physical and cognitive changes, efforts to make a sense of the events around him/himself and the world by asking questions and doing research. Tales which are told to children from an early age are among the most important children's literature products which satisfy the child's curiosity and learning needs.Child, who starts to think rationally during and after school period and establishes causes and effect link between the events faced, begins to interest in story. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Dil = Language ; Eğitim = Education ; Hikaye = Story ; Masallar = Tales ; Tema = Theme ; Uncu Akal, Aytül = Uncu Akal, Aytül ; Çocuk edebiyatı = Child literature en_US
dc.title Aytül Uncu Akal'ın öykü ve masallarında tema, dil ve eğitim öğeleri en_US
dc.title.alternative Theme, language and education elements in Aytül Uncu Akal's stories and tales en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account